Dzikie zwierzęta, czyli Kenzo Kids
W kolekcji Kezno kids jak w bajce — wszystko może się zdarzyć! Dzieciaki fruwają, przytulają się do tygrysów, spokojnie pozują wśród rekinów… To jedna z najciekawszych dziecięcych kampanii reklamowych w tym sezonie. Kolorowa, pomysłowa i zabawna. Kenzo pozostawia daleko w tyle konkurencję!
Całość przypomina przerysowane i być może odrobinę kiczowate fototapety z początku lat dziewięćdziesiątych. Jest zachód słońca, tafla błękitnej wody w luksusowym basenie i odrobina różu. To właśnie w takie obrazki „wklejeni zostali” mali modele Kenzo. Towarzyszą im rekwizyty — poduszki, materace i pluszaki, nawiązujące do trzech charakterystycznych dla marki zwierząt – rekina, gęsi i… tygrysa.
Równie zabawna, co zdjęcia reklamowe, jest cała wiosenna kolekcja Kenzo. Tematem przewodnim jest wspomniany tygrys — ten sam, który odnajdziemy w dorosłych projektach marki. Co jeszcze — oprócz kolorowych tygrysów — znajdziemy wiosną w butikach Kenzo? Dużo kolorów, komiksowych zygzaków w stylu lat siedemdziesiątych, sporo luzu i wygody.
Patrząc na wiosenną kampanię Kenzo Kids, trudno nie zadać tego pytania: Kto stoi za tym surrealistycznym, a jednocześnie precyzyjnie wymyślonym światem? To Humberto Leon i Carol Lim — modowy duet, który od kilku sezonów odkrywa na nowo odrobinę zakurzony świat japońskiej marki. Robi to — jak widać – po mistrzowsku!