Kosmetyki Pixi już w Polsce!
To produkty, które znakomicie wpisują się w trend naturalności, zarówno pod względem składników i tego jak działają na skórę. Ich skuteczność i łatwość w użyciu potwierdzają kobiety na całym świecie. W końcu do tego grona mają szansę dołączyć również Polki.
Nazwa Pixi pochodzi od szwedzkiego słowa “pyske” oznaczającego małą psotną wróżkę. Była ona ulubioną bohaterką z dzieciństwa Petry Strand – twórczyni i założycielki marki.
„Moją misją zawsze było i jest tworzyć najwyższej jakości produkty, które upiększą kobietę w kilka chwil” — mówi Petra.
Petra, jako mama czwórki dzieci, doskonale znała potrzeby zabieganych kobiet, które mają zbyt mało czasu dla siebie, ale też chcą być piękne. Dlatego od samego początku dążyła, by ułatwić kobietom codzienne zabiegi pielęgnacyjne przy wykorzystaniu naturalnych i bezpiecznych dla skóry produktów łatwych do zastosowania i dających szybki i naturalny rezultat: promienny, naturalny oraz piękny wygląd. Wiedziała, że na rynku brakuje kosmetyków o prostym składzie, zawierających składniki o działaniu korzystnym dla skóry, a także charakteryzujących się odpowiednią teksturą i zapewniających natychmiastowy efekt.
Pierwsze kosmetyki powstawały w przydomowej kuchni. Petra samodzielnie opracowywała koncepcje i formuły produktów, testowała je na sobie, rodzinie i przyjaciółkach, projektowała też wszystkie opakowania. W procesie tworzenia nowych preparatów zawsze przykładała szczególną wagę do składników pochodzenia naturalnego, z dużym udziałem wyciągów roślinnych, bezpiecznych, a przede wszystkim korzystnych dla skóry. W 1999 roku otworzyła swój pierwszy butik w Londynie z autorskimi kosmetykami, które od razu podbiły serca Brytyjek. Kultowym produktem jest delikatnie złuszczający Glow Tonik. Przyspiesza odnowę komórkową, przynosi ulgę i koi, przywraca równowagę i nadaje blask. Pozostawia skórę promienną i odżywioną.
1. Maseczka Plum Collagen Boost, 51, 82 zł.
2. Kredka do oczu, Silky Eye (odcień Rose Gold), 62,19 zł
3. Rozświetlający tonik do twarzy, 93,28 zł.
4. Odmładzający olejek do twarzy 134,74 zł.
W Polsce ich działanie jako pierwsze sprawdzały dziennikarki specjalizujące się w tematyce urody. Gościem specjalnym śniadania prasowego, które odbyło się w warszawskiej restauracji Flaming&Co, była makijażystka marki Pixi — Amanda Bell. Już na wstępie wyznała, że od wczesnych lat młodości drzemała w niej dusza rockmanki. Kiedyś słuchała ostrych brzmień, a ulubiony styl muzyczny manifestowała również strojem. Dzisiaj dużo podróżuje i koncertowo opowiada o trendach i trikach w makijażu. Zdradziła, że gdy wchodzi do pokoju hotelowego, od razu wystawia zawartość minibaru i chowa do lodówki kosmetyki, które ratują jej odwodnioną po podróży skórę, na przykład kolagenową maseczkę. Jedną z wielu wskazówek, jakich udzieliła, była ta:
“Jeśli jesteś piękna z zewnątrz, ale nie masz piękna w sobie, twoja twarz szybko stanie zmęczona.”
Produkty Pixi są bogate w witaminy i minerały, nie zawierają substancji toksycznych, są bezpieczne dla każdego rodzaju skóry i nie są testowane na zwierzętach. Dla kogo będą najlepsze?
“Dla zapracowanych kobiet na całym świecie, które chcą wyglądać i czuć się najpiękniej” — mówi Petra Strand.
W Polsce flagowe kosmetyki Pixi można nabyć w salonach sieci Sephora, ale bogaty wybór wszystkich produktów znaleźć można online na www.pixibeauty.co.uk., gdzie w prosty i szybki sposób można dokonać zakupu, bez opłat za dostawę przy zakupach o wartości powyżej 35 funtów.