Mysia — Chcemy Piękna
MYSIA3 na sezon jesień-zima postanowiła przypomnieć bliskie jej hasła i wartości. Hasła demonstrujące pozytywne bodźce – drobne i wielkie, zależne od nas i ponadczasowe. Wartości stojące za każdą z marek, które wyróżniają to miejsce spośród innych zakupowych destynacji. MYSIA 3 jak zawsze zwraca się w stronę indywidualnego odbiorcy, a nie do grupowego konsumenta.
“Chcemy piękna” to nasza wewnętrzna potrzeba, aby dźwięk klaksonu zastąpić śpiewem ptaków, aby otaczać się prostymi, wysokiej jakości przedmiotami, których funkcjonalność idzie w parze z estetyką. To potrzeba i konieczność zarazem, aby codzienność postrzegać jako ciąg pozytywnych zdarzeń, które zależą od nas.
W tym sezonie podążamy z powrotem w kierunku natury. Naturę rozumiemy już nie tylko przez piknik na polanie czy spacer po lesie, patrzenie w niebo pełne gwiazd czy wdychanie lekko chłodnego jesiennego powietrza, ale przez otaczanie się drewnianymi meblami, ciepłymi naturalnymi kocami i pledami czy nawet biżuterię z motywami zaczerpniętymi z natury, bo wiemy i czujemy jedno: “natura zawsze wygrywa”. To ona pozwala nam się zrelaksować, zdystansować, dzięki niej stajemy się bardziej kreatywni, odradzamy się na nowo.
Mysia3 to przestrzeń twórczej swobody, miejsce, w którym to, co tworzymy jest sztuką, zabawą, grą. Radością. To przestrzeń skupiająca polskich i zagranicznych projektantów i marki, które łączy umiłowanie minimalizmu i przede wszystkim jakości. To miejsce, które przypomina nam, że lubimy być sobą, pozwala nam być na luzie i przede wszystkim uczy nas, aby dostrzegać więcej.
#Moda to za mało
Myślimy, zastanawiamy się, kwestionujemy. Nie chcemy, aby wykorzystywać innych tylko dlatego, aby zapłacić trochę mniej za t‑shirt. Wolimy kupić mniej, ale rozsądnie. Firmy z wyboru stały się odpowiedzialne — Nenukko proponuje wegańską modę, Balagan i Elementy ujawniają koszty produkcji i oddają część zysku ze sprzedaży na inicjatywy społeczne. Firmy działają, pomagają, zwyczajnie pomagają budować lepszą jakość życia.
#lesswaste
Facebook wypełniają zdjęcia, petycje i akcje, które nawołują do działania — z jednej strony ryby zamiast planktonem żywią się wrzuconymi przez nas do wody plastikami, z drugiej kolejne firmy wmawiają nam, że co miesiąc potrzebujemy nowego t‑shirtu. Wierzymy, że mniej znaczy lepiej, a odpady można kreatywnie wykorzystać, dlatego też na facebooku Mysiej ruszyła akcja w duchu #lesswaste wymierzona w plastikowe torebki. W skrócie starym firankom daliśmy drugie życie i zostały zamienione na wielorazowe torebki m.in. na warzywa. Jak otrzymać taką torebkę czy oddać swoją firankę przeczytacie na facebooku Mysia3.
W naszej kawiarni Deli3 plastikowe słomki zostały zamienione na papierowe, w 8288 concept store znajdziemy koszule zszyte z dwóch połówek starych koszul, recyclingowe rzeczy wypełniają półki na dwóch piętrach w salonie NAP, a drobiazgi typu zszyty z odpadów brelok od marki Balagan, mogą stać się naszym małym, osobistym manifestem.
#kiedyś cenzura dzisiaj kultura
MYSIA3 to nie tylko miejsce, w którym w duchu slow zrobimy zakupy, ale to przestrzeń, która przesiąknięta jest kulturą, i to często tą przez duże K. Na dniu prasowym usłyszymy dźwięki z fortepianu z cyklu “Kwadrans z Klasyką”, które nawiązują do inicjatywy sponsorowania przez markę Alba 1918 znakomitego pianisty Georgijs Osokins. Na wernisażach i wystawach w Leica Gallery spotykają się nasi klienci, i najwięksi entuzjaści doskonałej fotografii, a wydarzenia przygotowywane wspólnie z magazynem USTA weszły w kalendarz najciekawszych warszawskich eventów i zachwycają z każdą, kolejną edycją. 20 października już po raz czwarty odbędzie się Święto Kawy i Herbaty, podczas którego nie tylko zachwycimy się smakiem, ale także posłuchamy wykładów czy odkryjemy wspaniałą ceramikę.
#rękodzieło
NAP zgodnie z hasłem “powrót do rękodzieła” proponuje między innymi ręcznie rzeźbione stoły, w butiku projektantki Anny Orskiej znajdziecie przepiękną biżuterię, którą wykonała sama, albo z innymi rzemieślnikami podczas swoich artystycznych podróży. Współwłaściciel 8288 Concept Store Robert Kuta prezentuje w nim swoje grafiki. Dla nas rękodzieło nie oznacza tylko pracy wykonywanej przez 1 osobę, chodzi o element ludzki, pracę w szwalniach, a nie wielkich fabrykach, a właśnie w taki sposób powstaje większość ubrań sprzedawanych w domu handlowym MYSIA3.
#dogfriendly
Jesteśmy miejscem przyjaznym nie tylko znajomym, rodzinom z dziećmi, młodszym i starszym, ale też czworonogom, które są często członkami naszych rodzin. U nas zrobisz zakupy z psiakiem, a potem spokojnie wypijesz kawę, podczas kiedy twój pies pochlipie wodę. Z psem możesz wpaść na dowolne wydarzenie, nie tylko na odbywający się 16 grudnia Łapa Targ.
ciekawy post 🙂