Paddington bohaterem kolekcji babyGAP
Miś Paddington został bohaterem kolekcji ubranek dla dzieci marki Gap. Kultowy pluszak dbał o swój wygląd jak mało który miś. Nie można tego powiedzieć chociażby o Kubusiu Puchatku, który nosił tylko jedną, przykusą podkoszulkę…
Podstawą stylu Misia Paddingtona był duży rybacki kapelusz, błękitna budrysówka oraz kalosze. Nie mogło więc ich zabraknąć w najnowszej limitowanej kolekcji babyGap.
- Miś Paddington jest kochany, uprzejmy i lubi przygody, ale znany jest też z dobrego stylu — mówi Jane Pattinson, projektantka babyGap.
Dwie wersje płaszczyków z kapturem, zapinanych na charakterystyczne kołeczki, rybacki kapelusik i dwie pary śpioszków, zdobionych rysunkami Peggy Fortnum z książeczek o Paddingtonie — to tylko kilka z 36 ubranek, które stanowią kolekcję Paddington Bear Baby Clothes. Jednak najbardziej charakterystycznym elementem są cytrynowe kaloszki, które rzucają się w oczy nie tylko w sklepie, ale również na przepięknych zdjęciach reklamowych.
W kampanii, oprócz słodkich maluchów, pojawił się też bohater całego zamieszania — Miś Paddington, a że słynny pluszak nie rozstawał się prawie nigdy ze swoją walizką, nie mogło jej zabraknąć również tutaj. Patrząc na kampanię reklamową i poszczególne elementy „misiowej kolekcji” babyGap, mamy wrażenie, że jej twórcy próbowali połączyć trzy bardzo ważne elementy dziecięcej garderoby: pomysł, jakość i wygodę. Efekt? Więcej niż zadowalający! Choć główną inspiracją kolekcji jest Miś Paddington, ubranka nie przypominają przebrań na karnawał.
— Ubrania są zabawne, a jednocześnie bardzo praktyczne – potwierdza Jane Pattinson.
Limitowana „misiowa kolekcja” babyGap to ubranka przeznaczone dla dzieci do drugiego roku życia. Ceny poszczególnych elementów wahają się między 17, a 49 dolarów. Kupić je można w oficjalnych salonach babyGap albo na stronie internetowej gap.com. Do pokochania od zaraz! Jakie jest najsłodsze zdjęcie kampanii? My nie możemy oderwać wzroku od raczkującego słodziaczka, ubranego w bluzę-uszatkę.